Uncategorized

Lille makeup guide – Tak til Stine!

Så fik jeg lagt en smuuuk aften-makeup hos min veninde Stine, der arbejder hos MAC. Stine brugte vitterligt ikke mere end 20min, og jeg gik simpelthen fra kedelig til sexy-bitch på den tid (sådan føltes det i hvert fald). Jeg vil selv investere i de tre ting jeg har skrevet under billederne – de var altså lidt fantastiske, og det kommer fra en som ikke bruger særlig meget make-up til hverdag.

Som base for øjenskyggen: Painterly Paint Pot, Børste til øjenmakeup: Brush #217,  Farve til øjnene: Double Feature 4
Standard

Leave a Reply

