Uncategorized

Oh pretty baby

Okay. Så i bund og grund går jeg lidt bersærk med mine indkøb for tiden, men det er altså en ny sæson vi går i møde, og det er vigtigt at være forberedt og kunne holde varme. Når alt kommer til alt ville jeg måske dø uden mine to nye acne sweatre (Jo, jeg ville!).

Okay. Jeg har måske ikke decideret BRUG for mine indkøb. Men se nu det nyeste – et par støvler fra Topshop. Dem kommer jeg til at LEVE i. De er af modellen Ambush, men desværre udsolgt i de fleste butikker lande tover samt på hjemmesiden. Derfor skal mine til skomageren med det samme og blokkes da de kun havde et par tilbage i 37 – og jeg på en god dag er en 38. (I know…….)

Well hello baby, arent you just the pretties 900Dkk i’ve ever seen!? Yes you are, yes you are.
Standard

2 thoughts on “Oh pretty baby

  1. Freja says:

    Hej! Fed blog! har lige et spørgsmål 😉 du skriver:.. Derfor skal mine til skomageren med det samme og blokkes da de kun havde et par tilbage i 37 – og jeg på en god dag er en 38.

    jeg har et par magen til, som er en lille bitte smule for små. kan skomageren hjælpe med det?? 🙂

Leave a Reply

