Uncategorized

Rejsebloggen

Jeg planlægger en rejse fra midt januar til slut marts, og jeg er helt oppe i skyerne over den. Jeg har brug for det.
Jeg starter med en uge i Florida med min familie, og tager derefter en uge til Costa Rica. Herfra er jeg usikker på om jeg vil lave en mindre stop i et andet mellemamerikansk land, tage til Tobago og rejse fra ø til ø op til de dansk vestindiske øer, eller om jeg bare vil tage direkte videre til Los Angeles, og op til Santa Barbara. Nu må vi se. Vil dog skrive lidt om mine overvejelser og hvad jeg finder ud af i min lille research. Indtil videre har jeg holdt mig til en god-kiks, lille facebook update:

 

 

 

 

Nu researcher jeg på Bolivia og Nicaragua – det er ret billigt at flyve rundt imellem landene i mellemamerika. Priserne ligger på omkring 500 – 1000kr for en enkelt. Hvis du skal flyve indenrigs i Costa Rica som jeg skal, så er flyselskabet Sansa det man bruger. Ca. 85$ for en enkelt med et sødt (gulp) lille propelfly.

… Fortsættes.

Standard

Leave a Reply

