Uncategorized

Tak 2011

Havde en fantastisk nytårs aften, med nogle skønne mennesker – tak til Lisbeth og Mathias der lagde glastag til, og som var nogle skønne værter.
Jeps. Jeg har den fine kjole på fra Zara som jeg skrev om HER.

2011 har ikke lige været mit år, men jeg kan mærke at 2012 bliver fantastisk, og når det er sagt har jeg haft nogle fantastiske dage i løbet af året. Er taknemlig for de mennesker jeg har mødt og genfundet, for roskilde festival, for nyt job hos Naked og for at havde gjort ondt.. så ved jeg det var rigtigt det jeg gjorde.
Håber i alle kom sikkert ind i det nye år, lets go!

Standard

Leave a Reply

