Uncategorized

Costa Rica

Der dufter af nybryggetkaffe i hele hytten, og selvom jeg er monster træt, er det dejligt for en gang skyld at være lidt tidligt oppe. Jeg har endnu en travl uge foran mig, der byder på forhåbentlig afslutning af webshop design for Naked, en masse Pixie arbejde, eksamen (hmm..), møde med Casper omkring Socialzone (Roskilde festival), dimmision (forhåbentlig) samt “store kort dag” med festivallen. Jeg ved ikke om jeg tidligere har nævnt at jeg ved siden af Naked, også arbejdet for Roskilde Festival som områdekoordinator i Socialzone? Dejligt lille job, med fine udfordringer.

Min weekend har budt på den sjoveste spontane bytur på The Jane i torsdags, reunion med gymnasieklasse fredag og skønneste vindate med veninde lørdag. Tak for en smart, smart weekend!

Er som tidligere nævnt i gang med at planlægge min tur til Costa Rica (+ Florida og Californien). Derfor laver jeg en del baggrundscheck i denne tid, og selvom jeg har besøgt landet før, er der meget som jeg gerne vil se eller gense.

Et par ting der allerede er lagt fast, er at jeg rejser til Nicoya halvøen, der vender mod stillehavet, og besøger en ven i surferbyen Mal Pais. Byen ligger tæt op af Cabo Blanco reservatet som blev oprettet i 1963, som den første nationalpark i landet, af danskeren Karen Mogensen og hendes svenske mand Oluf Wesberg, der sammen tog til Costa Rica for at opleve den fantastiske, uberørte regnskov og de drømmeagtige strande. Har læst at Cabo Blanco og området omkring er en naturskat i verdensklasse og at reservatet har nogle smukke strande, eviggrøn regnskov. Så der skal jeg helt sikkert forbi. Jeg har blandt andet fundet en del god info på denne side.

… More to come.

Standard

One thought on “Costa Rica

Leave a Reply

