Uncategorized

Lidt mere update

Jeg ved ikke om jeg er multi heldig, eller om det hele bare er lidt latterligt. Jeg fløj fra San Diego i går kl. 20, og har haft en hurtig mellemlanding i Denver. Nu sidder jeg så i Costa Ricas hovedstad San José og venter på et propel (!) fly, som skal tage mig ud og se en bekendt (mand), som jeg ikke har set i over 3 år. Og selvom jeg er ude hvor security-check ikke findes, og hvor terminalen er udenfor (med kig til gibonaber), så har du sku’ wi-fi. Jamen, hvad skal jeg sige. Jeg skal vente her i tre timer endnu, så jeg tror jeg siger tak.

Super inspirerende billede, synes jeg. Jeg ved ikke om det er dårlig planlægning fra min side, men har ikke spist i 14 timer – hvornår gik jeg glip af beskeden om at de ikke servere mad på flyet længere? Så nu inhalerer jeg den ene “nature valley” og “mountain trail mix” efter den anden. Mums.

Og så lige lidt outfitinspiration og “dagens (lidt for) kloge ord”:

Billeder hentet fra Pinterest.com
Standard

Leave a Reply

