Uncategorized

Less is More

Det er ude – jeg har skide dårligt (skandinavisk) hår. Det er halvtyndt, uden glans og vil simpelthen ikke blive langt. Så selvfølgelig går jeg og drømmer om en lang gylden manke. Da jeg arbejdede på YouHeShe fik vi besøg af Charlotte Torpegaard, og de sælger nu KUN de produkter som hun siger god for. Jeg har ret længe gået over tænkt over, hvor smart det ville være hvis alle de gode beauty tips var samlet et sted, og man ikke skulle bladre igennem diverse magasiner, som anmelder alt for mange gode produkter. Charlotte har samlet sine absolutte favoritter, og med den gyldne manke i baghovedet (ha-ha), så er jeg altså lidt vild efter at få fat i disse produkter. Især fordi Rosenserummet er godt når man rejser og ens hovedbund oplever temperaturskift i stor stil. Find det hos YouHeShe.

 

Standard

Leave a Reply

