Uncategorized

Florida

Det gik op for mig, at jeg helt havde glemt og fortælle jer om min tur til Florida. Det er jo faktisk ikke særlig længe siden – to måneder ca.? Men det føles som en evighed.
Florida er helt klart et besøg værd. Især hvis man kun har besøgt de store byen som NYC og LA, for Florida er en bid af det rigtige USA. Her finder du flere overvægtige end normalvægtige, generelt er aldersgennemsnittet højere (60-65år), og der findes nogle enorme skæld mellem rig og fattig. Meget interressant – og så er det jo lige den gode at det er en af de stater med det bedste vejr, og det smukkeste strande.
Jeg var så heldig at jeg kørte en del rundt, og blandt andet er Keys’ne helt sikkert et besøg værd. Key West er sjov men en smule for overpriced og mardi-gras agtig til min smag. Naples er en by på den vestlige side af Florida, som har nogle enorme paladser af huse, og som har nogle fantastiske strande. Tag også til everglades nationalpark og kig på alligatore, hvis du kommer til Flrida.

Standard

Leave a Reply

